יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

פרק ג- מכה לסנטר ; הנבואה של לי-אן; חיכוך עם התאגיד הסיני

בואה של אמאל'ה שינה באחת את סדרי הבית. אחיו של יוסף, זאב וגבריאל גדולים ממנו בתשע ושש שנים קראו בדחיפות למשפחת מהגרים שגרה בבניין בקומת המרתף לעלות ולנקות את הדירה מהזוהמה שהצטברה מביקורה האחרון של אמאל'ה.  המנקים, משפחת קונאדקאר- בני המזל שהורשו להגר למזה״ת החדש כפליטי מזג האוויר לאחר עוד צונאמי ששטף את סרי לנקה, נהנו מחסותה הישירה של אמאל'ה ונקראו לעבודה רק כשהיא הייתה בבית. יתר עובדי הניקיון נשכרו מחברה המספקת עבדי מין, שהייתה מלבישה את שכיריה לפי רצון הלקוחות. לאחים הייתה חולשה לזכרים שואבי אבק. משפחת קונאדקאר הורגלה להגיע בהתראה קצרה. האב, קאילאש, נמוך,צנום וחייכן, ובנו, מוהאן, בן ה-18, גבוה, צנום ורציני, ניגשו לנקות את מתחם האחים. האם, פריטי, זערורית נמרצת פנתה למטבח לבשל אוכל לארוחה חגיגית לכבוד האם. בחדרו, המתין יוסף לנקישה חרישית של לי-אן, אחותו התאומה של מוהאן, שתגמור לנקות את חדרה של אמאל'ה ותגיע אליו. לי-אן הייתה היצור החי היחידי, בשר ודם, שאיתו יוסף תיקשר. מפלס החרדה שלו השליש עצמו. הוא מצא עצמו מעדיף להמתין במצב כתום צובר נקודות זכות, למה הוא לא ידע בדיוק, מוקף הולוגראמות שטיילו סביבו. ההמתנה לא אמורה להתארך. חוץ מלכבס את בגדי העבודה מהמזוודה, אמאל'ה לא הרשתה להזיז דבר בחדרה. הכול נשאר בדיוק כשהיה בבוקר טביעתה של זוגתה. "מה קרה לאימא סלך, מוזרה היום" שאלה לי-אן, מחליפה ש' עם ס' א, מטעימה במלעיל מילותיה בעודה מכניסה את רובוט הניקוי לחדרו. היא נעצה עיניה בקווי היין-יאנג  שנמוגו לאיטם בעודו משהה את כתום. "מה קרה לה?" הוא שאל בתימהון, מבחין בסיפוק איך נצברים לו נקודות זכות עד שנעלמו קווי הסמל עתיק היומין על דגל מזה"ת חדש זוהר. כשהיא פרצה לחדרו, אמאל'ה נראתה מאובקת ממסעותיה באזורים החשופים לקרינה ומיהרה כרגיל לקצר בדברים. הוא העלה תמונתה מעינו לקיר והביט בה. עתה אמו הסתכלה על שניהם מכל עבר. "הנה, תסתכל" אמרה לי-אן והעבירה את פיית צינור ניקוז רעלים מצידי הרובוט סביב אגרופה של אמאל'ה. בכף ידה אגרפה אמאל'ה משהו לא ברור.  יוסף מיקד את התמונה שהוקרנה ששוחזרה מזיכרון הקצר של מוחו.  מאגרופה השתלשל מפתח בעל זיזים למנעול גלילי עם פינים. מהסוג שהשתמשו בו לפני כמאתיים שנה, לפני המנעול המקודד או הביומטרי. "מפתח, מה יש לה לעשות עם מפתח?" הוא שאל את לי-אן. "אצלנו היו מקומות שהסתמסו בהם" היא ענתה. "והיא סאלה אותי אם למיסהו מאצלנו יש מכונת סיכפול ומיסהו סמבין במחסבים" יוסף הניח שאמו התכוונה למחשבי 01 הדיגיטאליים של פעם, כמותם עדין אפשר היה למצוא רק בארצות מועדות-הרס שאין הצדקה כלכלית להשקיע בהן בתשתיות הדרושות למחשוב הקוונטי. אבל מה לאמאל'ה, חקלאית בנשמתה ולמחשבים? הנערה השחומה והיפה סיימה לנקות את חדרו. בטנו התכווצה. עוד רגע קט היא תיעלם מחייו עד לביקורה הבא של אמו. אם היה לו אומץ לצאת מהדירה ולרדת עד המרתף אולי..אולי...הם יכלו לברוח ביחד. הוא עיכב את אימות הניקיון, בדיוק כפי שאחיו נהגו לעשות, ובז לעצמו. לי-אן הביטה במד הניקיון. ואז היא הפנתה ראשה אליו, ובביישנות כמו בסדרות שהוא צופה בהן כל היום אמרה: "חלמתי עליך בלילה..סאתה נוסע מפה אז סתדע לך סאני חוסבת סבפנים אתה גיבור". אמרה והסתלקה. מה? חשב יוסף, דיברת אלי?,מצב רוחו התרומם במהירות מקבל בברכה את ההבזק מהקיר 60 שניות לתנועה, 59 שניות לתנועה 58 שניות לתנועה שהחליף את תמונת אמו והמפתח המוזר שמשתלשל מאגרופה.

---------------------------------------------------------------------

GIF



---------------------------------------------------------------------
ברוך השב יוסף, הזדקף בתנוחת המבוא . התחברת. אתה במצב סגול. חשבונך מעושר בנקודות מעכשיו.  יישום שריון גוף על גופך. עבור לעמידת- yu pei shih. נכון. ועכשיו, אתה חוזר למצב סגול ללימוד תנועה שנייה kai tai-chi   התחלת רצף תנועות אגרוף על אינסופי.
1.      הרם מפרקי שתי זרועותיך עד גובה חזה. אמת היד תיצור זווית ישרה עם זרוע היד. כף היד הרפויה, גבה לשמיים, בזווית ישרה עם האמה. צורת פלג גופך העליון וידיך כאות --
2.      זקור אצבע שלישית- האמה, בשתי כפות הידיים, לשמים, והרפה.  גב כפות הידיים פונה צפונה
הידד. ביצעת בהצלחה kai tai-chi   
יחיד אבחון מהיר  מזהה חוסר בדרגת חופש אחת משלוש בזרוע ימין, בשתי דרגות חופש בזרוע שמאל.  מומלץ: הרם מפרק אמת יד ימין לשמים דרך כיוון דרום, צפון ומזרח. חזור על התרגיל ביד שמאל. להרחבה ותרגילים נוספים אמור "הרחבה" "שחרור".
יחיד אבחון מהיר  מזהה חוסר בשתים משתי דרגות חופש בשתי האמות בשתי הידיים. מומלץ: ממצב 2 הקרב והרחק אגודלים. הקפד על מרחק קבוע בין מפרקי האמה  להרחבה אמור "הרחבה" "שחרור".
יחיד אבחון מהיר מזהה תסמונת מנהרת שורש כף יד ימין. להרחבה סובב ימינה שורש כף היד. סובב שמאלה. חזור על התרגיל גם ביד שמאל. להרחבה אמור "הרחבה" "שחרור".
84% אחוזים מהנבחנים עם בעיות דומות מדווחים על שיפור בעקבות תרגול של דקה אחת ליום במשך שבוע. סיימת את התרגול. תודה שבחרת בנו. אתה עובר לכתום. זמן תרגול בכתום מעשיר חשבונך בכפול ניקוד ובטור חשבוני עולה. לבדיקת מצב הנקודות אמור חום.
תודה שנשארת בכתום. כנס לתנוחה מבוא זקופה,
עבור לתנועה 1 כבוד הדדי  yu pei shih
המשך לתנועה 2 תחילת רצף תנועת אגרוף על אינסופי  kai tai-chi   
חזור וחלול לפי יכולתך
רכיב "שליליות קשורת-טעות" במדידות "אירוע קשור-יכולה" במוחך עלה לשיא של 250 אלפיות השנייה ומציין הערכה חושית מוטעית הגבוהה ב- 100 אלפיות השנייה מהממוצע. למרות זאת חזרת חלילה. יחיד אבחון מצרפך לכיתת מחוננים. מעתה חשבונך מועשר פי-4 במצב כתום ופי-2 במצב סגול. לבדיקת מצב חשבונך אמור חום


----------------------------------------------------------------------





איור מנפיש




-------------------------------------------------------------------------------------------------



דיאלוג מנפיש - יזם



--------------------------------------------------------------------------------------------------


ציור






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה