יום רביעי, 5 במרץ 2014

פרק א -התחלה; יוסף מחפש אוכל; יזם מאיים על מנפיש

גלי פחד נשרו ממצחו של יוסף קיש ה-14 בחצותו את קו הדלת. עברו שלושה שבועות, מביקורה האחרון של אמאל'ה, אמו השנייה ולראשונה אזר כוח ואומץ לצאת מיחידת הדיור שלו בקומת הגג של "מגדל קיש". לולא קדימוני חגיגות ה-300 לחדרה שהתריאו במוחו רצף של השפלות פומביות הצפויות משני אחיו היה מעדיף יוסף לחכות לאמאל'ה ללא תנועה שכוב על מיטתו, כפות ידיו פונות למסך- תקרה, מבטו נעוץ במסכי הקירות  מאשר להסתכן ולצאת מהחדר. תמונת הצפוי לו מאחיו בחגיגות הפחידו אותו כך שהיה חייב לברוח, לצאת מהבית איכשהו. המחשבה על העתיד אילצה אותו להפסיק להסתפק במועט כדי שיוכל  לקום על רגליו ולעזוב.

יוסף התקדם במסדרון האפלולי לרקע צחוקם המהדהד. הוא ניצמד לקירות. היו לו את כל הסיבות הנכונות להיזהר בצעדיו. האחים התחרו מי מהם, בעזרת חושיהם בלבד, ללא גלאי או חיישן יתפוס את אחיהם הצעיר על חם מחוץ לחדרו . יוסף שמע את קולם בוקע מכיוון חדר הכושר. דווקא בשעות האור יש לו יותר סיכוי לשרוד את המסע להשגת המזון. ניוון שכלי מתוספי תזונה ממכרים עשו את אחיו חזקים, מרושעים ורגישים לאור יום. ללילה, לעומת זאת, הייתה השפעה מעוררת. יצר רוע התפרץ ממוליכי עצביים נוזלים לאישוניהם המוגדלים.אם יצא לדייר- אחד ממאות האומללים שהשכירו חדרון מעופש, לרוב נטול חלונות, באחת מ-37 הקומות של "מגדל קיש", פעם המגדל הכי גבוה ויוקרתי בחדרה היום חורבה מנוונת -  להתלונן בשעות הלילה על אחת מהתקלות השכיחות במערכת הבניין,  הם דאגו שישמש דוגמא לאחרים לשתוק.האחים חסו על אף אחד או אחת.ספקי שירות 24/7, שכירות יום שתלויות בהם למחייתם, כל בעל חולשה צפוי היה למצוא עצמו קורבנם. בעולם שבו מין וגיל קורבנם עורר בהם ריגוש שווה, התעללות באחיהם יוסף הסעירה לעומק. אולי שווה לו,  חשב יוסף, לנסות את מרזב הסחורה המתכלה. האחים שינו תזונתם באופן כה תכוף שתמיד נזרקו ארגזי מזון שונים, אבקות שאך עתה ניקנו, מיצויי צמחים שלא התאימו לשיטה החדשה של השבוע. כל מה שאני צריך, משדל עצמו להתקדם לכיוון המזווה, הוא מעט מזון כדי שיהיה לי מספיק כוח לתירגול. אם סופסוף הוא יעבור את הבחינה, הוא יוכל לצאת מהבית ואולי..ואולי.. אולי אף להתפרנס, להפסיק להיות תלוי באחיו. יוסף קלט שהוא שוקע בחלומות ועלול גם להיתפס. הוא בכוונה קבע לעצמו מראש תרגול. אין לו הרבה זמן. נשארו לו שני מטרים קדימה וחמשה עשר מטרים בחזרה לחדר. המרזב היה בין המטבח לחדר המבוא. בטווח היה חלון גדול שפנה לכיוון מערב. באופק נראה הים. שמש אדומה התקרבה למים. הוא הביט עליה בפליאה, רגיל לראותה מועצמת דרך אחד ממסכי הראייה. נשיקת השמש בים הקפיצה אותו. עוד מעט יחשיך. הוא זחל מתחת לחלון ונכנס למרזב. הוא זכר אותו בתור חדר עמוס כל טוב, במקום זאת הוא מצא עצמו מול מאות ארגזים של לחם קופים, פרי הבאובב דמוי המלפפון ממטע הבאובב של משפחתו. הוא תפס ארגז והתחיל לרוץ בשיא כוחו. הדלת הגנה עליו מחפץ שנזרק עליו אבל לא מצחוקם הפרוע של אחיו שהתווכחו בינם מי ראשון קלט תנועה חשודה. יוסף התנשף במהירות, נשען על הדלת דופק עליה בקודקודו במאמץ לשחרר התרגשותו. בעיניו, ועל קיר המסך מולו הבזיקה תזכורת 60 שניות לתנועה, 59 שניות לתנועה 58 שניות לתנועה.הוא ניסה לייצב את נשמתו. מבטו ירד לעבר ארגז לחם הקופים. איך אוכלים אותו לעזאזל? המספרים ירדו בקצב אחיד. הוא חייב לצאת מהבית, חייבת להיות דרך החוצה. פלג גופו העליון התקער לאדמה מכובד הארגז. על הרצפה  רפתה אחיזתו. עוד כמה שניות והוא יצטרך להזדקף. הסתברותית,  92% מהנבחנים מעל גיל 21 שמסיבה כזאת או אחרת נכשלו ב"סדרת בוחני הילדות תנועה ורוגע" כבר לא יזוזו ממקום רבצם עד גיל תשעים, שבעיים וחמש שנים פחות מהממוצע במזרת התיכון החדש.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

GIF ,תנועה 1 א


------------------------------------------------------------------------------------------------------

שלום יוסף. ברוך הוא שהגיע לבחינת הבגרות בתנועה ורוגע. תודה שבחרת בנו לשמש כממשק אמונך למטרה זאת. כל שנדרש ממך הוא להתחבר. תנוחה ראשונה, חלק א- עמידה זקופה.

עמוד כשפניך דרומה:
1. הצמד עקביך ושתי בוהנות רגליך. 
2. כפות ידייך לצד הגוף. זרתות לכיוון הגב, צפון. מתח אצבעות כפות ידיך לאדמה
3. שא עיניך קדימה, דרומה. בהצלחה

ברכותינו. מעכשיו חשבונך יעושר בנקודות זכות אותן תוכל לפדות כבר עתה. הסטה חיובית במתח חשמלי עם עיכוב  של 325 אלפיות השנייה נרשמה. עוד שלוש שניות מצב סגול.
לבדיקת מצב הנקודות אמור חום.
לשינוי הגדרות חשוב הגדרות אפור ועקוב אחר ההוראות.
לבדיקת מצבך בתרגול הנוכחי אמור מצבי טורקיז.
לבדיקת מצב חשבונך  חשוב חשבוני זהב.
הממשק נועד להקל על תרגולך ולעזור בהפנמת רצף התנועות. במהלך התרגול ילמד הממשק את גופך והרגלי חשיבתך. מניסיוננו אנו ממליצים לעקוב אחר הוראות. ברירת המחדל בשלב הלימוד הראשוני היא תמליל במשקף או על מסך. לשמיעת תמליל אמור תמליל. סרגל המוסיקה בתחתית העיניים. להפעלה בעזרת קול שנה חשוב הגדרות אפור צליל מוסיקה
תנוחה 1א' משותפת לכל רצפי תנועות הרוגע בעמידה מסגרת חובה בבחינות הבגרות. דקות שהייה בתנוחה מזכות במספר נקודות הגבוה ביותר. ניתן להיכנס לתנוחה 1א'  בכל זמן ומצב בבחינה. חשיבותה הנפשית נעוצה בדריכה במקום, זקיפות קומה והפרדה בין מה שהיה למה שיהיה.
נתוני גופך מצביעים שמשקל גופך נוטה לעקבים. כתוצאה מכך שרירי האגן רפויים, בטנך מזדקרת וגופך נשען לאחור
בצע אחד מתרגילי השחרור האפשריים:כיווץ ופשיטת פנים, סיבובי לשון ועיניים, אגרוף ופשיטת כף יד, פשיטת אצבעות כף רגל. להרחבה אמור הרחבה ושחרור. סיימת את התרגול. תודה שבחרת בנו. 

-------------------------------------------------------------------------------

מנפיש:

אני אמור להבין משהו?

יזם:

אתה אמור לספק את הסחורה שהתחייבת

מנפיש: 

אין מצב

יזם:

 אין מצב? קח את כל הזמן לקרוא כי אני יודע שלוקח לך יותר זמן לקרוא מאשר לשרבט לי את אחד מהאיורים המגוחכים שלך. לו יפגם קצב יציאת המלל בהמתנה לך, אם יוסף קיש יקפא בחדרו בתנוחה 1 ולעומתו לא אעמוד אני בהתחייבותי לתאגיד הסיני נקודה אחת שתיים שלוש. אם לא מקבל ממך משהו לשים מתחת ל"תודה שבחרת בנו" אני מפסיק להביא לך. ואל תענה לי בלי לצרף דוגמית

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה